Telemarketing

Eseti vagy folyamatos, nagy volumenű, proaktív híváskezelési feladatok ellátása. Lead generálás, telesales, telefonos követeléskezelés, adatbázis-építés, CATI adatfelvétel.

Rendszeresen frissített 330 ezres üzleti és egyedi lakossági opt-in adatbázisok, többszempontú szegmentáció. Hosszútávú, tudatos értékesítés-támogatás, CRM-alapú kapcsolati marketing.   

 

Professzionális kiszolgálás:

  • projektek tervezése, tanácsadás;
  • előrelátó és rugalmas projekt koordináció;
  • testreszabott folyamatok;
  • egyedi opt-in adatbázisok;
  • elavult, hibás telefonszámok pótlása;
  • prediktív tárcsázó, egyedi hívószám-kijelzés;
  • CTI munkaállomások, testreszabott alkalmazások;
  • automatizált back-office folyamatok;
  • digitális hangfelvétel;
  • teljes körű online monitoring és reporting.

Munkatársaink az Ön szolgálatában:

  • gyakorlott operátorok, több ezer vagy tízezer hívásból szerzett tapasztalattal;
  • motivált munkaerő, pozitív versenyszellem;
  • széleskörű, több iparágból szerzett tapasztalat.

Budapesti call centerünk naponta több ezer kimenő hívást bonyolít. Ön mikor szólítja meg potenciális ügyfeleit?