Egyedülálló, 24 éves szakmai tapasztalat

Regionális, idegen nyelvű ügyfélkezelés

Osztott erőforrások, költséghatékony működés

Képzett, gyakorlott call center személyzet

Világszínvonalú technikai háttér

ISO minőségbiztosítás

Innováció az ügyfélkezelésben - professzionális call center megoldások

Ügyfélszolgálat, helpdesk

Telefonos ügyfélszolgálatok teljes körű működtetése, bejövő hívások, levelek (email) és online webchat kezelése garantált szolgáltatási szintekkel. Információnyújtás, számlázási és egyéb tranzakciók kezelése, reklamációs ügyintézés, rendelésfelvétel, műszaki segítségnyújtás.

Igény szerinti nyitvatartási idő, ügyfélkezelés magyar és 8 idegen nyelven, terheltséghez igazodó, rugalmas ügyintézői kapacitás. 

Bővebben

Telemarketing

Eseti vagy folyamatos, nagy volumenű, proaktív híváskezelési feladatok ellátása. Lead generálás, telesales, telefonos követeléskezelés, adatbázis-építés, CATI adatfelvétel.

Rendszeresen frissített 330 ezres üzleti és egyedi lakossági opt-in adatbázisok, többszempontú szegmentáció. Hosszútávú, tudatos értékesítés-támogatás, CRM-alapú kapcsolati marketing.   

Bővebben

CRM megoldások

Komplex CRM (Customer Relationship Management) megoldások tervezése, kialakítása, fejlesztése és működtetése. Tanácsadási, marketing, jogi és informatikai feladatok teljes körű ellátása.

Növekvő ügyfél-elégedettség, jobb ügyfélélmény és magasabb ügyfélérték. Segítünk megteremteni a sikeres ügyfélmegtartás és az ügyfélszerzés hosszú távú feltételeit.

Bővebben

Mi vagyunk az elsők

Az első magyar call centerként a hazai piacon egyedülálló módon, több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk.

Saját erőforrások

Vállalatunk legfőbb erőssége a szolgáltatások színvonala, amelynek hátterét belső erőforrásaink biztosítják. Kizárólag saját munkatársaink kezelik ügyfeleit, nem dolgozunk diákokkal, távmunkásokkal. Telepített, auditált informatikai hátteret használunk, nem töltjük fel ügyfelei adatait a "felhőbe".

Prémium szolgáltatási szint

Ön és ügyfelei is professzionális kiszolgálásban részesülnek. Rugalmas projekt koordináció, ISO minőségirányítási rendszer, megbízható technikai háttér és képzett, gyakorlott, saját alkalmazásban álló call center személyzet.

24
#009dcd

év tapasztalat

208
#009dcd

ügyfél

40
#009dcd

millió ügyfélkontaktus

98
#009dcd

ügyfélelégedettség (NPS %)

Ügyfeleink